رنگ ها و شیوه ای که مغز انسان این رنگ ها را درک و تحلیل می کند، می تواند سرنوشت تبلیغات شما

را رقم بزند.رنگ ها می توانند ۹۰ درصد نظر ما را برای خرید یک محصول عوض کنند.

رنگ زرد : این رنگ در کوتاه مدت می تواند حال و هوای شما را عوض کند. از رنگ زرد روشن در کسب و کارهایی که مربوط به کودکان است، استفاده می شود. غذایی، ورزشی، مسافرتی، حمل و نقل

رنگ نارنجی : اثر فیزیکی که برای رنگ نارنجی به اثبات رسیده است، تحریک اشتها است. به همین دلیل در مواد غذایی به وفور از این رنگ استفاده می شود.

رنگ قرمز : رنگ قرمز احساس اعتماد به نفس، راحتی، شوق، عشق، هیجان جنسی و گرما میفتیم. و احساسات منفی مثل خشم، احساس خطر، خشونت و جنگ را نیز می دهد. گاهی همین احساسات منفی می تواند باعث فروش محصولاتی مثل حشره کش یا محافظ دهان و دندان شود.

رنگ بنفش : رنگی عامه پسند است که احساسات منفی خاصی را برنمی انگیزد. از بنفش کمرنگ عموماً برای برندهای آرایشی-بهداشتی استفاده می شود.

رنگ آبی : طراحان، آبی روشن را برای القای حس طراوت و انرژی بخشی استفاده می کنند. در حالی که رنگ آبی فیروزه ای برای کسب و کارهای خلاقانه، تخیلی یا پیش رونده مناسب است. رنگ آبی سیر برای خدمات مالی، خدمات دارویی و سایر خذماتی که باید حس قدرتمند بودن و قابل اعتماد بودن را منتقل کنند مهم است.

رنگ سبز : طراحی هایی که به طور مشترک از رنگ سبز استفاده می کنند، اصولاً شامل محصولات طبیعی، کالاهای مربوط به مسائل مالی و اعلام سری جدید کالاهای یک برند است. رنگ سبز روشن در طراحی های انرژی بخش و پرطراوت استفاده می شود. رنگ سبز تیره نیز بهترین انتخاب برای انتقال حس ثبات و رفاه مالی است.

رنگ خاکستری : احساسات مثبتی مانند رسمی بودن، حرفه ای بودن و کمال با دیدن رنگ خاکستری به مخاطبان دست می دهد.

One thought on “تاثیر رنگ ها در تبلیغات”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *